Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2012

Η Gwen Stefani ειναι η πιο καυτη (σχεδον) 50αρα γυναικα που εχουμε δει


Η frontwoman των No Doubt εκτός από επιτυχημένη, πολυεκατομμυριούχος και ταλαντούχα είναι και 49 χρονών. Ναι, 49. Και όσο και αν κοιτάμε τη νέα της φωτογράφιση για το αγγλικό Marie Claire αδυνατούμε να το πιστέψουμε.
Η Gwen Stefani είναι μία εργαζόμενη γυναίκα, μια καλή νοικοκυρά. Είναι η Μαίρη Παναγιωταρά της παγκόσμιας μουσικής σκηνής. Σε αντίθεση όμως με την Μαιρούλα, που το πιο πιθανό ήταν να έχει κρεμάσει μέχρι τα 40, η Gwen αντιστέκεται στο νόμο της βαρύτητας και δείχνει πιο νέα από ποτέ ακόμα και στα 49 της.
 
Στη φωτογράφιση που έκανε για χάρη του αγγλικού περιοδικού Marie Claire, το κορίτσι που έκανε πολλά άλλα κορίτσια να ρίχνουν μαύρο δάκρυ και να συμπάσχουν μαζί της ακούγοντας το No Doubt στο repeat, μιλάει για την οικογένειά της, το στρες του να μπορέσει να τα προλάβει όλα (γιατί εκτός από σύζυγος, μητέρα, τραγουδίστρια έχει και τρεις σειρές με ρούχα) και το πως έχει καταφέρει να έχει το σώμα που όλοι βλέπουμε και θαυμάζουμε.
 
“Γυμναζόμουν κάθε μέρα, όμως πλέον έχω σταματήσει. Νομίζω ότι το σώμα μου το χρειαζόταν αυτό το διάλειμμα.
Έμενα ξύπνια όλο το βράδυ, γιατί το δεύτερο μωρό μου δεν κοιμόταν και είχε πολλά προβλήματα με τα αυτιά του. Μετά ξύπναγα το πρωί για να γυμναστώ, καθώς ένιωθα ότι έπρεπε να το κάνω και μετά πήγαινα σε meeting για τις τρεις σειρές ρούχων που έχω, και μετά βόλτα με τα παιδιά μου, να τα πάω στον παιδικό σταθμό – μπλα μπλα μπλα .
 
Κατά τις τέσσερις το απόγευμα πήγαινα στο στούντιο για να ηχογραφήσουμε . Καθόμουν στον καναπέ μαζί με τα υπόλοιπα μέλη της μπάντας και ήμουν του τύπου 'ας το κάνουμε τώρα, γιατί χάνω χρόνο με τα παιδιά μου'”.
Καλά όλα αυτά αλλά ότι είναι 49 στο είπαμε;


πηγή: cosmo

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Bluehost