Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2012

Ξανθια, πανεμορφη και... κασκαντερ




Γνωρίστε τη Leah Petersen, την καλύτερη stuntwoman

Κάποιες φορές η φύση είναι πραγματικά στα κέφια της. Και τότε «δημιουργεί», όπως στην περίπτωση της Leah Petersen. Της χάρισε ύψος, ξανθά μαλλιά, σώμα μοντέλου και ατρόμητη καρδιά. Κι έτσι η Leah έγινε... κασκαντέρ! Δεν είναι όνειρο;

«Και μια μέρα αποφάσισα να ασχοληθώ επαγγελματικά [σαν κασκαντέρ]. Παραιτήθηκα από τη δουλειά μου και έστησα μια ιστοσελίδα με ειδήσεις από τον κόσμο των κασκαντέρ. 'Έπειτα έκανα μια περιοδεία στις ΗΠΑ το 2010 και την Ευρώπη το 2011, συμμετέχοντας σε διαγωνισμούς και επιδείξεις».

Έτσι απλά περιγράφει η Petersen το πώς ξεκίνησε την καριέρα της. 

«Μετά από δύο χρόνια που πάλευα στα τυφλά να καθιερωθώ στον χώρο των extreme sport σαν stuntwoman, βρήκα επιτέλους τη θέση μου. Χρειάστηκε στο μεταξύ να αλλάξω τη μέθοδο της προετοιμασίας, τους στόχους και γενικά την προσέγγισή μου στο άθλημα. Χρησιμοποιώ μεγάλες sport μοτοσυκλέτες. Ο συνδυασμός της ψηλής, ξανθιάς αμερικανίδας είναι κάτι που τελικά αρέσει στον κόσμο», αναφέρει.



Από την προσωπική της ιστορία ξεχωρίσαμε κάποια χαρακτηριστικά σημεία.

- Για το πως ξεκίνησε με τις μοτοσυκλέτες και τα ακροβατικά:

«Στα 19 πήρα την πρώτη μου μοτοσυκλέτα, ένα GSX-R600. Οδήγησα στους δρόμους της Νέας Υόρκης, της Ιταλίας και του Λος Άντζελες. Εκεί, στο Λος Άντζελες πρωτόμαθα για την ύπαρξη του stunt-riding, όταν πήγα να δω ένα σόου του πρωταθλήματος XDL. Την επόμενη βδομάδα πήγα και αγόρασα μία μοτοσυκλέτα για stunt!»

«Επί τέσσερα χρόνια έκανα stunt και ύστερα σκέφτηκα ότι θα ήταν πολύ ωραίο να κάνω το χόμπι μου επάγγελμα. Παρατήσαμε με τον σύντροφό μου τη δουλειά μας και ξεκινήσαμε την ιστοσελίδα stuntbums.com για να βοηθήσουμε περισσότερους να ασχοληθούν με το σπορ. Η οικογένειά μου με στήριξε πολύ, έχουν πια συνηθίσει τα τρελά και μεγαλεπήβολα σχέδιά μου...»

- Για το πώς «κολλάει» σε ένα σπορ που κυριαρχείται από άντρες:

«Ναι, το σπορ αυτό είναι βασικά ένας αντρικός κόσμος. Οι άνθρωποι αντιδρούν διαφορετικά απέναντι σε μια γυναίκα κασκαντέρ. Από την εμπειρία μου, έχω δει ότι συνήθως οι γυναίκες δεν παίρνουν τη μοτοσυκλέτα πολύ στα σοβαρά».

«Υπάρχουν αρκετές που ξεκινούν να οδηγούν σαν κασκαντέρ, αλλά οι περισσότερες εγκαταλείπουν γρήγορα. Οπότε για μένα ήταν πολύ σημαντικό να αποδείξω ότι το κάνω επειδή αγαπώ τις μοτοσυκλέτες και ότι δεν σκοπεύω να το εγκαταλείψω. Όλα εξαρτώνται από την αυτοπεποίθησή σου. Βέβαια η καλή φυσική κατάσταση βοηθάει --και η προπόνηση σε κρατάει δυνατό, ευκίνητο και ευέλικτο».



- Για τα σκαμπανεβάσματα της καριέρας της:

«Πολύ δύσκολα ήταν στην αρχή, όταν προσπαθούσα να μάθω να κάνω σούζες. Η πίεση για μια γυναίκα κασκαντέρ είναι πολύ μεγάλη, όλοι σε παρακολουθούν από κοντά σε κάθε τι που κάνεις. Μού πήρε πολύ χρόνο στην αρχή, γιατί έπρεπε πρώτα να πιστέψω στον εαυτό μου και να αδιαφορήσω για το τι σκέφτονται οι άλλοι».

«Αυτό το κατάφερα κυρίως με την εξάσκηση. Όταν κάνω το νούμερό μου και σηκώνοντας το βλέμμα βλέπω χαμογελαστούς θεατές, τότε νιώθω έτοιμη για όλα. Οι καλύτερες στιγμές μου είναι όταν ταξιδεύω σε επιδείξεις ανά τον κόσμο. Έχω εμφανιστεί στην Ευρώπη, τις ΗΠΑ και τη Νότια Αμερική».

- Για την προπόνηση και το πώς αντιμετωπίζει τον φόβο:

«Ναι, υπάρχουν κάποιοι "άγριοι" που έχουν ένα φυσικό ταλέντο στην οδήγηση. Όσοι για παράδειγμα έχουν πείρα από οδήγηση στο χώμα, έχουν εξαλείψει τους περισσότερους από τους φόβους που ταλανίζουν τους περισσότερους αναβάτες».

«Προσπαθώ να οδηγώ κάθε απόγευμα για δύο ώρες, και τα σαββατοκύριακα περισσότερο. Θέτω μικρούς, προσιτούς στόχους και έπειτα τους δουλεύω με πολλές επαναλήψεις μέχρι να τους πετύχω. Η προπόνησή μου είναι πολύ βαρετή. Όταν όμως κάποιες φορές υπάρχουν θεατές, τότε κάνω κάνω και κάποια κόλπα, για να σπάω τη μονοτονία».

«Όσο για τον φόβο, τον ξεπερνώ χρησιμοποιώντας την εξής μέθοδο. Όταν φοβάμαι να δοκιμάσω ένα νέο κόλπο, το σπάω σε μικρότερα κομμάτια, τα μαθαίνω χωριστά και μετά τα συνθέτω πάλι για το να εκτελέσω όλο μαζί. Με την επανάληψη ο φόβος υποχωρεί, απλά απαιτείται χρόνος και βέβαια απόλυτη προσήλωση».



- Για τις μοτοσυκλέτες της:

«Για τον δρόμο είχα αρχικά το GSX-R και ένα Kawasaki 636 του 2004. Η πρώτη μου μοτοσυκλέτα για stunt ήταν ένα Honda F4i (εννοεί το CBR600F), πολύ δυνατό. Τα τελευταία 4 χρόνια χρησιμοποίησα 4 διαφορετικά Kawasaki ZX6R, όλα μοντέλα 2003 - 2004. Κάνω όλες τις αναγκαίες μετατροπές μόνη μου στο γκαράζ αλλά δεν είναι το καλύτερό μου».

- Για κακότροπους άντρες και την αστυνομία:

«Όταν οδηγώ στο Λος Αντζελες και τη Νέα Υόρκη, κάποιοι άντρες οδηγοί με κράζουν. Προσπαθώ να μην τους απαντάω. Μερικές φορές κάνουν μαγκιές στον δρόμο. Κάποτε δύο τύποι συγκρούστηκαν με τα αυτοκίνητά τους, προσπαθώντας να μού κάνουν φιγούρα».

«Μεγάλο πρόβλημα είναι η αστυνομία, ακόμα κι όταν προπονούμαι σε ένα άδειο πάρκινγκ. Όταν έρχονται, προσπαθώ να τούς εξηγήσω ότι εξασκούμαι για τη δουλειά μου και ότι είναι βέβαια καλύτερα εκεί, παρά στον δρόμο. Κάποιοι δείχνουν κατανόηση, άλλοι όμως είναι αγενείς και μού λένε να φύγω ή μού κόβουν κλήση».



- Για τα μελλοντικά της σχέδια και τις νέες "φιγούρες" που θέλει να μάθει:

«Το κασκαντεριλίκι εξελίσσεται πολύ γρήγορα, γίνεται ένα πραγματικό άθλημα 'freestyle'. Οι αναβάτες είναι πλέον τόσο ικανοί, που μπορούν να συνδέσουν όλα μαζί τα τρικ, δημιουργώντας ένα απίστευτο σόου. Τώρα πολλοί πειραματίζονται με κάθετες ράμπες και half-pipe και όλα αυτά θα δημιουργήσουν ένα πολύ ενδιαφέρον νέο είδος stunting».

«Στα μελλοντικά μου σχέδια βρίσκεται η επέκταση του site StuntBums, ώστε να συνεχίσω να εκπαιδεύω τον κόσμο πάνω στο άθλημα και να τον βοηθήσω να εκπαιδεύεται με ασφάλεια. Ελπίζω ακόμα να ταξιδέψω σύντομα για επιδείξεις στην Ινδία και την Ασία».



Κάποιες από τις προτιμήσεις της Leah

Μοτοσυκλέτα δρόμου: Triumph 675 Daytona
Μοτοσυκλέτα Stunt: Kawasaki ZX6R 2004
Στάντμεν: Rafal Pasierbek και Ernie Vigil
Αγωνιζόμενος: Valentino Rossi
Αυτοκίνητο: Chevy Camaro του '69
Μουσική: Τζαζ και ιταλική ποπ
Αγαπημένη φράση: «Τώρα!»
Ταινία: Star Wars
Ηθοποιός: Alec Baldwin
Βιβλίο: Ό,τι δεν είναι φαντασίας. Διαβάζω κάθε μέρα...
Φαγητό: Ό,τι είναι καμωμένο με αγάπη και φρέσκα συστατικά
Ποτό:Σόδα

Δείτε στα βίντεο τη Leah Petersen σε δράση, τη …ροζ ειδικά μεταποιημένη μοτοσυκλέτα της και τον τρόπο που προπονείται...



/







πηγή: newsbeast.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Bluehost