Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012

Γιασικεβιτσιους: «Τα παντα για να διατηρηθει στην κορυφη ο ΠΑΟ»


Τα πάντα για να διατηρηθεί ο Παναθηναϊκός στην κορυφή της Ευρώπης υπόσχεται πως θα κάνει ο Σαρούνας Γιασικεβίτσιους, τονίζοντας στην «ΠΡΑΣΙΝΗ» πως είναι έτοιμος να σκοτώσει την παλιά του αγάπη (Μακάμπι Τελ Αβίβ).



«Δεν μου αρέσει που θα αντιμετωπίσω μια ομάδα με την οποία έχω δεθεί και έχω περάσει μεγάλες στιγμές. Θα προτιμούσα να μην συνέβαινε αυτό, ωστόσο είναι αναπόφευκτο», ήταν τα πρώτα λόγια του Σαρούνας Γιασικεβίτσιους στην «ΠΡΑΣΙΝΗ».

Ο Λιθουανός γκαρντ του Παναθηναϊκού συνέχισε για την πρώην ομάδα του: «Δεδομένα θα υπάρχει συναισθηματική φόρτιση και μια ιδιαίτερη ψυχολογία, όπως ακριβώς θα συνέβαινε αν έβρισκα μπροστά μου τις ομάδες και τις οικογένειες που έχω δεθεί. Θα βρω πολλούς φίλους στο Τελ Αβίβ και θα δούμε πως θα είναι, πέρασα δύο υπέροχα χρόνια εκεί, θα μου μείνουν αξέχαστα, αλλά η ζωή προχωρά».


Διαβάστε περισσότερα στο onsports.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Bluehost