Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

Αποψεις | Ο Παγκαλος, οι μουτζες και οι εξελιξεις στον «Τυπο»



Πλούσια η επικαιρότητα σε ειδήσεις, τι να πρωτοσχολιάσει κάνεις… Θα σταθώ μόνο σε 3-4 πράγματα που μου έκαναν (για τον έναν ή τον άλλο λόγο) εντύπωση.Ξεκινάμε με τον Πάγκαλο, που δήλωσε για το γεγονός της εκχώρησης της εθνικής κυριαρχίας:


«Είναι μεγάλο πρόβλημα για πολλούς συμπολίτες μου, ίσως για την πλειονότητα, κατανοώ τους άποψή τους. Εγώ όμως είμαι υπέρ του να χάνει κάνεις την κυριαρχία του. Πάντα ήμουν. Πάντα έλεγα ότι είμαι Ευρωπαίος και μάλιστα υπέρ του φεντεραλισμού. Ναι, μπορούμε να το δούμε με εθνικά κριτήρια. Αν ο αντιπρόεδρος της Κομισιόν ήταν Έλληνας, θα ήταν διαφορετική η κατάσταση; Εγώ θα έλεγα όχι. Αν έκανε βέβαια καλά τη δουλειά του…».

Το μεγάλο πρόβλημα με τον Πάγκαλο είναι, πως ακόμα και αν συμφωνείς 100% με αυτά που λέει, φτάνεις στο σημείο να τον αντιπαθήσεις, διότι είναι αφοπλιστικά ειλικρινής, στο βαθμό του θράσους. Εγώ τον πάω πάντως, διότι κάνει τη διαφορά. Είναι πολύ ασυνήθιστο (παγκοσμίως), πολιτικός να λέει ακριβώς αυτό που πιστεύει, χωρίς να φοβάται το κόστος….

Συνεχίζουμε με το θέμα της μούτζας στις παρελάσεις με αφορμή αυτό που έγινε στα Γιάννενα. Επειδή εγώ δεν ξεχνάω και βλέπω πως αυτοί που μουτζώνουν τώρα, είναι οι ίδιοι που γιούχαραν αλλοδαπούς που κρατούσαν τη σημαία, πρέπει να αποφασίσουν. Οι παρελάσεις γίνονται γα να τιμήσουμε «αυτούς που πολέμησαν για να είμαστε σήμερα ελεύθεροι» ή πρόκειται για ένα καθαρό κοινωνικό event, όπου ο καθένας βρίσκει την ευκαιρία να διαμαρτυρηθεί για ότι του θυμηθεί; Για να είμαι σαφής. Πάντα έλεγα, πως έπρεπε να καταργηθούν οι μαθητικές παρελάσεις. Από τη στιγμή όμως που πραγματοποιούνται, ας είναι μια μέρα εθνικής ανάτασης και όχι ακόμα μία μέρα μιζέριας. Φτάνει…

Τέλος για την κρίση στον τύπο. Η αλήθεια είναι πως ασχολούμαστε, άνω του λογικού με τον Κωστόπουλο. Οκ, καταλαβαίνω ότι να βλέπεις ένα άτομο να προβάλλεται σε λαμπερά show και γκλαμουροεβέντ, ενώ δεν σε πληρώνει είναι σκληρό, ωστόσο (συνήθως) ο καθένας παίρνει την κοινωνική αλληλεγγύη και κατανόηση που του αρμόζει. Εξάλλου όταν κάποιος είναι κάτω, είναι πολύ εύκολα να τον πατήσεις. Η μαγκιά είναι στο αντίθετο… (να τονίσω πως ο Κωστόπουλος μου είναι από αδιάφορος μέχρι αντιαισθητικός).

Στο epic θέμα αυτών των ημερών, σχετικά με το τρολάρισμα της lifo στο enikos.gr του Χατζηνικολάου, να πω ότι το χάρηκα δεόντως. Αρχικά διότι είναι όντως πάρα πολύ δύσκολο να βρεις αστρολόγο να σου στέλνει προβλέψεις, οπότε η εύκολη λύση του copy-paste στη συγκεκριμένη στήλη είναι ανήθικη και αφετέρου γιατί συνέβη στο Νίκο της καρδιά μας. Το άσχημο, είναι πως ελπίζω το παλικάρι που έλαβε την εντολή του copy paste, να μη χάσει τη δουλειά του…

Αυτά προς το παρόν, εις το επανιδείν!

Αρθρογράφος: G_Lindermann_20 

πηγή: neolaia.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Bluehost