Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

Σάκης Ρουβάς: "Τώρα κλείνω τα 40 μου και αισθάνομαι πιτσιρικάς"


Το αγόρι που μιλούσε στο κάμπινγκ με τους φίλους του για πολιτική μεγάλωσε και μπήκε ίσως στην καλύτερη δεκαετία της ζωής ενός άνδρα. Τα 40. Σάκη χρόνια πολλά.
Ο Σάκης Ρουβάς μίλησε στο Down Town και με αφορμή τα γενέθλιά του είπε: "Κάποτε όταν ήμουν πιτσιρικάς στα 12-13 μου έβλεπα κάποιον που ήταν 30 χρονών και έλεγα αυτός είναι γέρος. Τώρα κλείνω τα 40 μου και αισθάνομαι εγώ πιτσιρικάς. Απολογισμός; Ναι κάνω συχνά αλλά δεν περιμένω τα γενέθλιά μου για αυτό-δεν κάνω απολογισμό με γνώμονα την ηλικία αλλά με γνώμονα τις εμπειρίες που βιώνω στη ζωή μου".

Όσοι ακολουθούν τον Σάκη Ρουβά στο Twitter γνωρίζουν πως ο τραγουδιστής δεν είναι απαθής για τα όσα συμβαίνουν στη χώρα μας. Παρόλα αυτά δεν σκέφτεται να ασχοληθεί με την πολιτική.

"Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι δεν υπήρχε από μέρος τους (πολιτικούς αρχηγούς) η επίγνωση ότι είχαν να αντιμετωπίσουν μια επείγουσα και κρίσιμη κατάσταση στη χώρα. Δεν μπορώ να το αντιληφθώ διαφορετικά. Νομίζω ότι η πολιτική όταν εμπεριέχει τόση πολιτική μέσα είναι πολύ αντιπαραγωγική. Χρειάζεται περισσότερη ουσία", είπε.

"Θυμάμαι τον εαυτό μου στην Κέρκυρα ακόμα και τα καλοκαίρια στο κάμπινγκ να καθόμαστε με τους φίλους και να συζητάμε πολιτικά. Μας άρεσε να αναλύουμε πολιτικές θεωρίες. Αλλά η συγκεκριμένα κρίση μας αφορά πλέον όλους. Δεν αφορά μερικές παρεούλες που κάθονται και φιλοσοφούν πολιτικά. Δεν σκοπεύω να ασχοληθώ ενεργά με την πολιτική", συμπλήρωσε.

Είναι γνωστή η αγάπη του Σάκη για τα παιδιά αλλά και οι φιλανθρωπικές του δραστηριότητες. "Είναι συγκλονιστικές οι εικόνες, Αρχίζεις να σκέφτεσαι πολλά πράγμα και εκτιμάς λίγο παραπάνω την υγεία, τη ζωή, την κατάσταση στην οποία βρίσκεσαι. Εκτιμάς την αξιοπρέπεια και τη δύναμη στον αγώνα τους για ζωή και παίρνει πολύτιμα μαθήματα. Έρχονται σε μια πιο σωστή βάση όλα γύρω σου. Δε γίνεσαι καλύτερος ή χειρότερος άνθρωπος γίνεσαι πιο συνειδητοποιημένος πιστεύω", τόνισε.

"Η μεγάλη ικανοποίηση περνάει από το οπτικό μου πεδίο. Βλέπω γιαγιάδες και παππούδες με τις εγγονές και τους εγγονούς τους να άρχονται στις συναυλίες μου. Όταν ξεκίνησα να τραγουδάω ήταν κάποια κορίτσια και αγόρια στην ηλικία μου. Μεγάλωσαν και αυτά έκαναν παιδιά εγγόνια τα οποία μεγάλωσαν μαζί τους αλλά ταυτόχρονα άρχισαν και αυτά να μπαίνουν στο κλαμπ. Αυτή είναι μια τεράστια επιβράβευση γιατί έχει να κάνει με τη διάρκεια που όλοι οι καλλιτέχνες αποζητούν".

Όσο για το νέο μέλος της οικογένειας ο Σάκης αποκάλυψε πως δεν του πήρε δώρο και όταν το αντίκρισε αισθάνθηκε ένα δυνατό και όμορφο συναίσθημα.

"Στόχος μου επαγγελματικά είναι να ξεκινήσω πιο ενεργά να γυρίζω ταινίες. Είναι κάτι που θέλω πολύ να κάνω. Δεν είναι κάτι ανακοινώσιμο αυτή τη στιγμή γιατί θέλω να είμαι σίγουρος ότι η επιλογή θα είναι αυτή που πρέπει", κατέληξε.


πηγή: cosmo.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Bluehost