Σήμερα, η Audi έκανε την ετήσια συνέντευξη τύπου όπου εκτός από τα οικονομικά αποτελέσματα της για το 2011, ανακοίνωσε και 7 νέες τεχνολογίες. Παρότι αρκετές από αυτές βρίσκονται σε πρώιμο στάδιο ανάπτυξης, η Audi δηλώνει ότι όλες θα περάσουν στα μοντέλα παραγωγής τους μέσα στα επόμενα χρόνια. Ας τις δούμε τις τεχνολογίες αυτές με την σειρά.
Audi wireless charging: Πρόκειται για μια τεχνολογία ασύρματης φόρτισης μπαταριών την οποία την είδαμε στο πρωτότυπο Α2 Concept τον περασμένο Σεπτέμβριο στη Φρανκφούρτη.
Garage Parking Pilot: Πρόκειται για μια τεχνολογία η οποία ανταλλάσσει δεδομένα μέσω WLAN ανάμεσα στο αυτοκίνητο και το parking ώστε να καθοδηγεί το αυτοκίνητο σε μια ελεύθερη θέση στάθμευσης.
OLED: Όπως καταλαβαίνεις και από τον τίτλο, πρόκειται για μια τεχνολογία με φωτοδιόδους LED οι οποίοι μπορούν να χρησιμοποιούν σε διαφόρους τρόπους. Στην εκδήλωση παρουσιάστηκε ένα Audi R8 OLED Concept το οποίο διάθετε πάρα πολλά τριγωνικά OLED σε όλο το σώμα του. Τα OLED μπορούν να μετατρέψουν το πίσω μέρος του R8 σε μια κινούμενη επιφάνεια προβολής πληροφοριών. Οι διακυμάνσεις της φωτεινότητας και ο αριθμός των ενεργοποιημένων pixels μπορούν να ενεργοποιηθούν μεμονωμένα.
Hybrid Body Materials: Η τεχνολογία αυτή συνδυάζει υβριδικά μέταλλα μαζί με το CFRP (carbon-fiber-reinforced polymer). Η Audi ήδη ξεκινήσει την κατασκευή ενός νέου χωροδικτυώματος Multimaterial Space Frame το οποίο συνδυάζει το αλουμίνιο, το χάλυβα και το CFRP.
Fiberglass Reinforced Plastic (FRP) Coil Springs: Πρόκειται για ελατήρια τα οποία είναι κατασκευασμένα από FRP κατά 40% ελαφρύτερα από τα συμβατικά χαλύβδινα ελατήρια που ξέρουμε μέχρι σήμερα. Τα νέα ελατήρια θα περάσουν στη παραγωγή μέσα στο 2012, αφού θα τα φορά το Audi R8 e-tron.
Multitouch Controls: H τεχνολογία αυτή εστιάζει σε μια πρωτοποριακή τεχνολογία αφής που επιτρέπει την λειτουργία με πολλά δάχτυλα ενώ ανταποκρίνεται στέλνοντας σήματα στα δάχτυλα του χρήστη.
Predictive Suspension Technology: Πρόκειται για τεχνολογία η οποία χρησιμοποιεί κάμερες ώστε να εντοπίσει τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και ρυθμίζει έτσι την ενεργή ανάρτηση του αυτοκινήτου ώστε να κάνει όσο γίνεται περισσότερο άνετη την διέλευση πάνω από τις ανωμαλίες.
Εκτός των παραπάνω τεχνολογιών, η Audi εξακολουθεί να εργάζεται πάνω στην ανάπτυξη υπερ-ελαφριών κατασκευών. Η Audi εστιάζεται στο να μειώσει το βάρος του σασί, του σώματος αλλά και των αναρτήσεων ενώ πιστεύει ότι τα ηλεκτρονικά θα παίξουν έναν σημαντικό ρόλο στο μέλλον της τεχνολογίας, όπου ο ρυθμός της ανάπτυξης τους διπλασιάζεται κάθε δύο χρόνια – σύμφωνα με τον διάσημο νόμο του Moore. Η Audi επίσης έχει θέσει ως σημαντικό ρόλο την βελτίωση της ηλεκτρικής e-tron τεχνολογίας της ενώ θα συνεχίζει την έρευνα της στα συστήματα φωτισμού, όπου κατέχει ηγετική θέση.
Σε ότι αφορά τα οικονομικά της αποτελέσματα. Το 2011 ήταν η πιο πετυχημένη χρονιά της Audi μέχρι σήμερα, αφού πούλησε 1.3 εκατ. αυτοκίνητα κάνοντας ρεκόρ παρουσιάζοντας αύξηση 19.2%. Τα έσοδα της να ανήλθαν σε 44.1 δις ευρώ ενώ τα λειτουργικά έσοδα ανήλθαν σε 5.3 δις ευρώ (+12.1%).
πηγή: audi
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου